.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۳۹ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۹ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۱۴۰ تیم عملیاتی و بطور همزمان در ۸ شهرستان تابعه به اجرا در آمد.

او گفت: در اجرای این طرح ۱۹ عامل افیونی و ۴۹ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۲۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۷۲ سارق و ۶ مالخر اموال سرقتی، ۸ خودرو، ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و انواع کالا‌های سرقتی از مخفیگاه‌های این افراد کشف شد.

او ارزش کل کالا‌های سرقتی را بالغ بر ۹ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این طرح ۱۸۸ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

حسینی به کشف ۴۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و گفت:اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، دستگیری ۹ قاچاقچی و کشف ۳۹ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریالی انواع کالا‌های قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در این عملیات بوده است.

سرهنگ حسینی از توقیف ۵۶ خودرو و ۳۴ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد و گفت: در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی ۲۶ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.